Monday, April 28, 2008

Keletihan....Exhausted...

Hari ni dok kat umah jek sepanjang hari. Letih hujung minggu x ilang lagi...Bangun tido je kemas umah. Tu je la rutin kalau dah dok kat umah..buat keje2 amah..letih woo...

Arini xde mood nak masak..tengahari masak nasi ngan goreng telor dadar jek. .hehe...sian baby2 ku mkn x best arini..xpe, mlm ni ibu masak lauk ek..baby aktif arini..seronok rasenye ade peneman even masih dalam perut ni...selalu aku cakap sorang2 dengan baby..aku tau diorang mesti dengar..kalau x, kena tunggu husband balik le baru ade teman nak cakap..

last weekend, dua hari berturut2 aku sopping barang2 baby..ari sabtu gi Jusco Bukit Tinggi..saje jln2 sana...lagipun husband x penah pegi sana lagi...sopping baju baby & beli bath tub. Ari minggu lak gi midvalley..bli brg baby jugak..2 hari ni jek dah berhabis >RM600...sekelip mate jek..perrgh...nak wat camne...baby twin ni belanje besar la skit...byk nk kena beli...xpe...demi anak2 ibu jugak...

skang ni barang yang lom beli stroller. mahal2 la..da la nak beli 2 ni...kitorang survey jek dulu...masa kat Jusco Bukit Tinggi tuh, ade ler tengok twin ni..stroller diorang simple jek tapi nice. ingat nak cari yang camtu jugak..puas la aku dok skodeng brand die tapi x nmpk ler plak..mak bebudak tu perasan aku asik tengok jek anak2 die...hehe..sori le...bkn tgk anak ko...tgk stroller jek...

1 comment:

Herleen said...

kalau nak beli stroller, jgn la beli yg bulky... susah nak simpan. nanti nak pergi jalan, letak stroller jer dah penuh but... carik yg boleh lipat mcm golf set tu... akak beli brand chicco... not bad